Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Міщанчук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Міщанчук В. М. 
Культурологічний підхід до музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2015. - Вип. 18. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2015_18_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.65 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Міщанчук В. 
Основні принципи музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій [Електронний ресурс] / В. Міщанчук // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 143. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_143_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.392 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Міщанчук В. 
Застосування сугестивно-педагогічних технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів музики [Електронний ресурс] / В. Міщанчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2010. - Вип. 9. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2010_9_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.647 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Міщанчук В. М. 
Гуманістичний підхід до музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2014. - Вип. 16(2). - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2014_16(2)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Міщанчук В. М. 
Діагностування рівнів сформованості музично-виконавської підготовки студентів інститутів мистецтв з використанням сугестивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 42. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_42_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.15 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Міщанчук В. М. 
Формування мотиваційно-спрямованого компонента музично-виконавської підготовленості майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2015. - Вип. 19. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2015_19_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Міщанчук В. М. 
Комунікативно-компетентнісний компонент музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва з використанням сугестивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 157. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_157_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.111 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Міщанчук В. М. 
Діяльнісно-творчий компонент музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва з використанням сугестивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 170. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_170_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 745.295 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Боярчук О. Р. 
Клініко-патогенетична характеристика і значення цитопеній (лейко-, лімфо-, нейтропеній) у новонароджених дітей [Електронний ресурс] / О. Р. Боярчук, В. А. Міщанчук // Сучасна педіатрія. Україна. - 2019. - № 6. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2019_6_10
Цитопенії є частими лабораторними знахідками у періоді новонародженості, мають поліетіологічний характер, бувають як доброякісними (транзиторними), так і потенційно небезпечними "масками" імунодефіцитнихта інфекційних захворювань. Мета роботи - визначення частоти та причинних факторів нейтро-, лімфо- та лейкопеній у новонароджених з оцінкою їх подальшого впливу на рівень інфекційної захворюваності. Ретроспективно проаналізовано медичні карти 738 стаціонарних хворих, що знаходилися на лікуванні у відділеннях патології новонароджених та інтенсивної терапії новонароджених з оцінкою відсоткового та абсолютного вмісту нейтрофілів і лімфоцитів. Проведено поглиблений аналіз документації пацієнтів із цитопеніями, зібрано катамнестичні дані щодо рівня подальшої інфекційної захворюваності. Встановлено, що нейтропенія є домінуючим видом цитопеній у новонароджених (72,88 %) та у більшості випадків носить транзиторний характер, не потребуючи спеціальної корекції; найбільш часто цитопенії поєднуються з інфекційними захворюваннями (57,7 %); встановлено ймовірні фактори розвитку нейтро- та лімфопеній у дітей у неонатальному періоді; не виявлено кореляції між катамнестично визначеним рівнем інфекційної захворюваності та ступенем цитопенії (r = 0,016 для лімфопеній та r = 0,0015 для нейтропеній); встановлено важливість загального аналізу крові, зокрема підрахунку абсолютного числа нейтрофілів і лімфоцитів, для ранньої діагностики цитопенічних станів; створено реєстр дітей із лімфопеніями для подальшого імунологічного дообстеження щодо виявлення імунодефіцитних станів, зокрема важкого комбінованого імунодефіциту. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтресів.Цитопенії є частими лабораторними знахідками у періоді новонародженості, мають поліетіологічний характер, бувають як доброякісними (транзиторними), так і потенційно небезпечними "масками" імунодефіцитнихта інфекційних захворювань. Мета роботи - визначення частоти та причинних факторів нейтро-, лімфо- та лейкопеній у новонароджених з оцінкою їх подальшого впливу на рівень інфекційної захворюваності. Ретроспективно проаналізовано медичні карти 738 стаціонарних хворих, що знаходилися на лікуванні у відділеннях патології новонароджених та інтенсивної терапії новонароджених з оцінкою відсоткового та абсолютного вмісту нейтрофілів і лімфоцитів. Проведено поглиблений аналіз документації пацієнтів із цитопеніями, зібрано катамнестичні дані щодо рівня подальшої інфекційної захворюваності. Встановлено, що нейтропенія є домінуючим видом цитопеній у новонароджених (72,88 %) та у більшості випадків носить транзиторний характер, не потребуючи спеціальної корекції; найбільш часто цитопенії поєднуються з інфекційними захворюваннями (57,7 %); встановлено ймовірні фактори розвитку нейтро- та лімфопеній у дітей у неонатальному періоді; не виявлено кореляції між катамнестично визначеним рівнем інфекційної захворюваності та ступенем цитопенії (r = 0,016 для лімфопеній та r = 0,0015 для нейтропеній); встановлено важливість загального аналізу крові, зокрема підрахунку абсолютного числа нейтрофілів і лімфоцитів, для ранньої діагностики цитопенічних станів; створено реєстр дітей із лімфопеніями для подальшого імунологічного дообстеження щодо виявлення імунодефіцитних станів, зокрема важкого комбінованого імунодефіциту. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтресів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.22 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Боярчук О. Р. 
Оцінка факторів впливу на ставлення батьків до імунопрофілактики [Електронний ресурс] / О. Р. Боярчук, В. А. Міщанчук // Сучасна педіатрія. Україна. - 2020. - № 5. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2020_5_6
Незважаючи на індивідуальну та суспільну користь заходів імунопрофілактики (ІП), рівень відмов від вакцинації залишається стабільно високим. Існує багато факторів впливу на прихильність батьків до вакцинації. Більшість цих факторів спричинені некоректною інформацією щодо ІП. Мета роботи - вивчити ступені прихильності батьків до ІП і фактори, які потенційно можуть впливати на цей рівень; порівняти причини відмови від вакцинації, виявлені в дослідженні та проведеному у 2015 р. На основі опитування 82 батьків здорових і хворих дітей встановлено рівень прихильності до вакцинації, фактори впливу на цей показник і джерела інформації, якими найчастіше користувалися батьки для отримання знань щодо ІП заходів. Опитування здійснено методом анкетування за допомогою самостійно розробленої анкети. Встановлено, що позитивне ставлення до вакцинації спостерігалося у 63,4 % респондентів, негативне - у 6,1 %, невизначене - у 30,5 %. Серед факторів, що призвели до відмови батьків від проведення щеплень, домінуючими виявилися страх побічних реакцій і недовіра до виробників вакцин, іншими важливими факторами були релігійні переконання та наявність хибних протипоказань до вакцинації. Батьки, які користувалися інформацією, отриманою від особистого лікаря, як основним джерелом значно частіше виявляли прихильність до вакцинації. За результатами порівняння цього дослідження з аналогічною роботою 2015 р. виявлено позитивні тенденції у ставленні до окремих імунобіологічних препаратів, а структура причин відмови від вакцинації залишилася стабільною. Освітньо-просвітницькі заходи, особливо спрямовані на первинну ланку охорони здоров'я, можуть підвищити рівень прихильності батьків до ІП заходів. Дослідження виконано відповідно до принципів Гельсінської Декларації. Протокол дослідження ухвалено Локальним етичним комітетом зазначеної в роботі установи. На проведення досліджень отримано інформовану згоду батьків дітей. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.142 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Міщанчук В. М. 
Врахування індивідуально-типологічних особливостей у підготовці майбутніх учителів з використанням сугестивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.43. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Міщанчук В. М. 
Сучасні методи подолання естрадного хвилювання майбутніми вчителями музичного мистецтва під час публічного виступу [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 195. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_195_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 706.574 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Міщанчук В. М. 
Теоретико-методичні засади упровадження сугестивно-педагогічних технологій у професійну підготовку майбутніх вчителів музики у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 25. - С. 335-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_25_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.678 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Міщанчук В. М. 
Сучасні художньо-педагогічні технології в контексті професійної підготовки майбутніх учителів музики у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 246-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_40
Систематизовано зміст понять "освітні технології", "педагогічні технології" та розкрито їх зміст і структуру. Проаналізовано застосування художньо-педагогічних технологій, які сприяють підвищенню ефективності навчально-виховного процесу. Наголошено на ігровій, сугестивній художньо-педагогічних технологіях, що грунтуються на впливах партнерів, активізації емоцій, формуванні певних музично-художніх уявлень особистості.Систематизировано содержание понятий "образовательные технологии", "педагогические технологии" и раскрыто их содержание и структуру. Проанализировано использование художественно-педагогических технологий, которые способствуют повышению эффективности учебно-воспитательного процесса. Отмечены игровая, суггестивная художественно-педагогические технологии, что основываются на влияниях партнеров, активизации эмоций, формировании определенных музыкально-педагогических представлений личности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.136 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Міщанчук В. М. 
Зміст поняття "сугестія" в наукових дослідженнях минулого та сучасності [Електронний ресурс] / В. М. Міщанчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 38. - С. 231-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_38_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 107.081 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського